وبلاگ فیلیپس سرویس

بهترین غذاساز فیلیپس + بررسی و مقایسه

بهترین غذاساز فیلیپس + بررسی و مقایسه

فیلیپس در بازار ایران یکی از برترین برندهای غذاساز است که محصولات با کیفیت و متنوعی ارائه می‌دهد. این مقاله، به معرفی، بررسی و مقایسه بهترین غذاسازهای تک کاره و همه کاره از فیلیپس می‌پردازد.

آخرین و بهترین غذاسازهای همه کاره و تک کاره فیلیپس

غذاساز (Food Processor) به عنوان یکی از پرامکانات‌ترین وسایل آشپزخانه برای آماده‌سازی مواد اولیه غذا و نوشیدنی‌های مختلف شناخته می‌شود که در مدل‌های متعددی با امکانات متفاوت عرضه می‌شود.

متعدد شرکت‌ها در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های غذاساز فعالیت می‌کنند، اما برند هلندی فیلیپس (Philips) به عنوان یکی از بهترین‌ها در بازار ایران شناخته می‌شود.

فیلیپس یک برند حرفه‌ای و قدرتمند است که با تولید محصولات اصیل و با کیفیت از طراحی منحصر به فرد بهره می‌برد و با بالاترین عملکرد، شهرت جهانی در زمینه غذاسازی را به‌دست آورده است.

برترین مدل‌های غذاساز فیلیپس

تنوع بسیار زیادی در محصولات غذاساز فیلیپس وجود دارد که به وسیله آن‌ها توانسته است رضایت‌بخشی برای گستره گسترده‌ای از مصرف‌کنندگان را فراهم کند.

  • HR7778
  • HR7776
  • HR7320
  • HR7530
  • HR7520
  • HR7310
  • HR7631
  • HR7628

این مدل‌ها بر اساس کیفیت، طراحی و قابلیت‌های آن‌ها به عنوان بهترین مدل‌های غذاساز فیلیپس شناخته می‌شوند.

اجزای غذاساز فیلیپس چیست؟

غذاساز فیلیپس دستگاه‌هایی هستند که طیف گسترده‌ای از وظایف را انجام می‌دهند تا به شما کمک کنند که از دستگاه‌های دیگر مستقل شوید.

این دستگاه‌ها شامل “مخلوط کن”، “خردکن”، “آبمیوه‌گیری”، “آسیاب”، “همزن” و “زنجیره‌کار” می‌باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که تمام مدل‌ها از تمام این ویژگی‌ها بهره نمی‌برند و برای اطلاعات بیشتر در مورد هر مدل می‌توانید به مشخصات هر کالا مراجعه کنید تا اطلاعات کامل را بدست آورید.

فیلیپس HR7778 غذاساز

HR7778 به عنوان یکی از بهترین محصولات غذاساز فیلیپس شناخته شده است که دارای امکانات بسیار زیادی است و یکی از کامل‌ترین محصولات این برند هلندی است.

این غذاساز قدرتمند از قابلیت “عملکرد پالس” نیز استفاده می‌کند و با استفاده از تکنولوژی PowerChop عملکرد عالی‌ای دارد که ارزش خرید آن را به بالاترین سطح می‌رساند.

ظرف اصلی این غذاساز “خردکن” است و همچنین دو ظرف برای “آسیاب” و “آبمیوه گیری” دارد.

  • ظرفیت خردکن: ۳.۴ لیتر
  • ظرفیت آسیاب: ۱.۵ لیتر

این غذاساز از ۵ دیسک با امکانات مختلف استفاده می‌کند که شامل رنده ریز و درشت، رشته ساز، برش ورقه‌ای نازک و ضخیم و آسیاب می‌شود که دیسک برش ورقه‌ای نازک و ضخیم دارای قابلیت چرخش معکوس است.

سایز دهانه آبمیوه گیری این دستگاه XXL است که به راحتی یک سیب کامل را می‌تواند پر کند. طول سیم برق این غذاساز ۱.۲ متر است.

فیلیپس HR7776 غذاساز

غذاساز دیگری از فیلیپس به نام HR7776 وجود دارد که با قیمت کمتر از مدل HR7778 ارائه می‌شود. این دو دستگاه از لحاظ طراحی چندان تفاوتی ندارند اما امکانات متفاوتی دارند.

این دستگاه نیز از سیستم Powerchop برخوردار است و قابلیت تنظیم سرعت در ۱۲ حالت + عملکرد پالس دارد. فیلیپس در غذاساز HR7776 از دیسک برای برش ورقه‌ای ضخیم و نازک استفاده کرده است که از جنس استیل ضد زنگ هستند و کیفیتی مرغوب دارند.

HR7776 مانند مدل HR7778 از ظرف مخصوص آبمیوه گیری بهره نمی‌برد؛ اما از صفحه مخصوص آب مرکبات گیری استفاده می‌کند که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

  • ظرفیت پارچ آسیاب: . لیتر
  • ظرفیت پارچ اصلی: ۴.۳ لیتر

از ورودی اصلی این دستگاه، یک سیب متوسط به راحتی عبور می‌کند و پارچ‌های غذاساز فیلیپس HR7776 از جنس پلاستیک فشرده وزن مطلوبی دارند.

غذاساز فیلیپس HR7520

HR7520 دارای امکانات کمتری در مقایسه با مدل‌های دیگر است و قدرت عملکرد پایین‌تری دارد. اما بر خلاف مدل HR7776 از محفظه آسیاب نیز بهره می‌برد.

غذاساز فیلیپس ۷۵۲۰ دارای عملکرد پالس است و رنده ریز و درشت + چیپس ساز دارد و همچنین مجهز به ۴ پایه ضد لغزش است.

این دستگاه علاوه‌بر “آبمیوه گیری” از “همزن” نیز بهره نمی‌برد و ظرفیت خردکن آن ۲.۱ لیتر و ظرفیت مخلوط کن آن ۱.۵ لیتر است.

سرعت غذاساز فیلیپس HR7520 در دو حالت قابل تنظیم است.

غذاساز فیلیپس HR7530

این دستگاه دارای توان برابر با مدل قبلی است و به همین دلیل اختلاف قیمت چندانی ندارند. این دو دستگاه، همزن و آبمیوه گیری ندارند و رنده ریز، رنده درشت و چیپس ساز، به علاوه‌بر خمیر زن، سایر امکانات آن محسوب می‌شوند.

ظرفیت خردکن این مدل نیز ۲.۱ لیتر و ظرفیت مخلوط کن آن ۱.۵ لیتر است و همچنین این غذاساز از آب مرکبات گیری بهره می‌برد و قابلیت یخ خردکن نیز در مشخصات آن دیده می‌شود.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X