وبلاگ فیلیپس سرویس

راهنمای خرید موزن گوش و بینی؛ موزن بینی چه مارکی خوب است؟

راهنمای خرید موزن گوش و بینی؛ موزن بینی چه مارکی خوب است؟

خرید موزن گوش و بینی

در این نوشته ما قصد داریم تا شما را با بهترین برندهای موزن بینی و مدل‌های برتر موزن گوش بینی و ابرو آشنا سازیم. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا علاوه‌بر شناخت مختلف برندها، بتوانید با بهترین مدل‌های موزن گوش بینی و ابرو آشنا شوید.

چرا باید بهترین موزن بینی شارژی بخریم؟

در حال حاضر، دستگاه‌های موزن از مختلف مارک‌ها و مدل‌ها وارد بازار شده‌اند که نه تنها برای کوتاه کردن موهای بینی بلکه برای گوش و ابرو نیز استفاده می‌شوند. در ادامه، ما به دلایلی که برای خرید موزن بخش‌های مختلف صورت وجود دارد خواهیم پرداخت.

صنعت زیبایی و اهمیت زیبایی‌پرستی برای انسان‌ها، ایجاد دستگاه‌هایی مانند موزن برای گوش و بینی و ابرو را الزامی کرده است. برای داشتن ظاهر زیبا و تمیز، هر فرد نیازمند به کوتاه کردن و حذف موهای اضافی خود از صورت است.

چرا باید بهترین موزن بینی شارژی بخریم؟
چرا باید بهترین موزن بینی شارژی بخریم؟

کار کردن بدون درد با دستگاه موزن شارژی

هنگام استفاده از بهترین موزن بینی شارژی، شما هیچ گونه دردی را تجربه نخواهید کرد که این یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از این دستگاه نسبت به روش‌های دیگر مثل واکس زدن است.

شما نباید همیشه پول بپردازید یا هر بار آن را خریداری کنید یا مخزن آن را پر کنید تا از بهترین موزن گوش، بینی و ابرو استفاده کنید. بهترین راه این است که یکبار هزینه کنید و دستگاه را بخرید، بعد از آن بتوانید به مدت طولانی بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید. این دستگاه‌ها فقط نیاز به تمیز کردن دارند که این کار به وسیله یک برس و فرچه کوچک به راحتی و سریع انجام می‌شود و به مدل دستگاه نیز بستگی دارد.

راهنمای خرید بهترین موزن گوش بینی و ابرو

بعد از آشنایی با دلایل خرید بهترین مدل موزن گوش و ابرو، قبل از انجام پرداخت و خرید نهایی، مهم است که با مشخصات و اطلاعات مربوط به این محصولات آشنا شویم تا بتوانیم بهترین گزینه مناسب با نیاز و بودجه خود را انتخاب کنیم. بنابراین، بهتر است قبل از خرید موزن، همانند دیگر محصولات، راهنمای خرید را به دقت مطالعه کنیم. در این راهنمای خرید، موارد مهمی که باید در زمان خرید موزن مد نظر قرار گیرند، بیان شده است.

جنس تیغه استفاده شده در موزن

یکی از عوامل بسیار مهمی که باید در زمان خرید موزن به آن توجه کنیم، جنس تیغه می‌باشد. در ابتدا، تیغه باید از فلز و ضد زنگ باشد. اکثراً تیغه‌ها از استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند، اما این مورد برای تمام دستگاه‌ها صدق نمی‌کند. علاوه بر استیل ضد زنگ، استیل پیشرفته، نانو سیلور و تیتانیوم نیز از جنس‌هایی هستند که می‌توانند به عنوان تیغه مورد استفاده قرار گیرند و به سلامتی پوست ضربه نمی‌زنند و باعث رویش زائد مو نمی‌شوند. وجود تیغه ضد زنگ به تقویت طول عمر دستگاه موزن کمک می‌کند؛ همچنین، اگر تیغه از بدنه جدا شود، شستشو و تمیز کردن آن به راحتی قابل انجام است.

نوع تیغه مورد استفاده در دستگاه اصلاح مو

وقتی قصد دارید دستگاه اصلاح مویی را خریداری کنید، باید به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید که نوع تیغه استفاده شده برای کوتاه کردن موها چه نوعی است. اگر تیغه دارای پیشرفت‌هایی مانند قابلیت اصلاح موهای گوش و همچنین خط کشی بر روی ریش و ابرو باشد، این امر مهمی است که باید به آن توجه کنید قبل از خرید.

ابعاد و طراحی بدنه دستگاه اصلاح مویی

ابعاد دستگاه اصلاح مو نیز امری حیاتی است. یکی از مزایایی که می‌تواند ما را به سمت خرید دستگاه اصلاح مو سوق دهد، ابعاد کوچک و کاربردی بودن آن است. دستگاه باید با ابعادی متناسب با دو کف دست باشد و باید وزنی سبک داشته باشد تا بتوانیم از آن در سفرهای کوچک و بزرگ استفاده کنیم یا حتی همیشه آن را در کیف دستی خود نگهداری کنیم. طراحی بدنه دستگاه اصلاح مویی نیز باید به نحوی باشد که در استفاده از آن به راحتی خسته نشویم و مچ دست و انگشتانمان درد نکند.

ضد آب بودن قسمت‌های بدنه، تیغه و سایر اجزا

واقعاً اهمیت دارد که آیا دستگاه موزنی که می‌خواهید خریداری کنید، ضد آب است یا خیر. همه موزن‌ها ضد آب نیستند و حتی اگر باشند، تمام اجزای آنها ممکن است ضد آب نباشد. بنابراین، در هنگام خرید دستگاه موزن، باید به این نکته توجه کنید که کدام قسمت‌های آن می‌توانند در برابر آب مقاومت کنند و اهمیت اینکه تا چه حد مقاوم هستند را در نظر بگیرید. این اقدام باعث خواهد شد که دستگاه شما هنگام استفاده از آن در معرض خطر آب قرار نگیرد و بتوانید برای طولانی‌مدت از آن استفاده کنید.

ضد آب بودن قسمت‌های بدنه، تیغه و سایر اجزا
ضد آب بودن قسمت‌های بدنه، تیغه و سایر اجزا

میزان صدای دستگاه موزن

ارتفاع صدای دستگاه موزن به شدت مهم است. ممکن است فکر کنید که اگر تنها قصد استفاده از آن را برای 30 دقیقه در روز دارید، میزان صدا اهمیت زیادی ندارد؛ اما این مسئله پس از گذشت مدت زمان زیادی بر عملکرد شما تأثیر گذار خواهد بود. اگر صدای دستگاه زیاد باشد، احتمالاً نتوانید آن را برای اصلاح موهای صورت، به ویژه نواحی حساس نظیر گوش استفاده کنید و یا حتی پس از یک مدت از استفاده از آن خسته شوید. بنابراین، بهتر است به میزان صدای دستگاه توجه داشته باشید و از انتخابی که در محدوده صداهای پایین تر است، استفاده نمایید. به‌طور کلی، تا 80 دسی‌بل، صدا برای گوش انسان قابل تحمل است.

تغذیه برای دستگاه‌های موزن

نحوه تامین انرژی برای دستگاه‌های موزن می‌تواند بر قیمت و عمر کارکرد آنها تأثیرگذار باشد. بیشتر دستگاه‌های موزن دارای باتری قلمی هستند که می‌توان آنها را شارژ کرد؛ اما برخی از آن‌ها با استفاده از کابل برق به پریز متصل شده و از برق شهری برای عملکرد خود استفاده می‌کنند. اگر مایلید دستگاه موزن خود را همیشه در کیف داشته باشید و در سفرهای کوتاه استفاده کنید؛ بهتر است از دستگاه‌های شارژی برای بینی، گوش و ابرو استفاده کنید تا نیاز کمتری به شارژ کردن داشته باشید و با مشکل تعویض باتری روبرو نشوید.

چراغ دستگاه موزن

اگر دستگاه موزنی که خریداری می‌کنید دارای چراغ است، استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود. نور کافی برای اصلاح صورت امری حیاتی و تأثیرگذار است؛ بنابراین اگر دستگاه شما دارای چراغ جداگانه باشد، می‌توانید با دقت بیشتری موهای صورت را کوتاه کنید و از اصلاح بهتری بهره مند شوید. این ویژگی بخصوص زمانی کاربرد دارد که تغذیه دستگاه از باتری قلمی صورت گیرد و نور کافی در محیط فراهم نباشد یا حتی برق برنگردد؛ در این حالت، با استفاده از نور چراغ دستگاه موزن می‌توانید به اصلاح صورت خود بپردازید.

نحوه تمیز کردن دستگاه موزن

بعد از هربار استفاده، موهای زیادی در داخل دستگاه موزن جمع می‌شود؛ بنابراین، تمیز کردن این دستگاه ضروری است. روش تمیز کردن دستگاه به گونه‌ای است که به قطعات آن، خصوصا تیغه‌ها، آسیبی وارد نشود. این موضوع مهمی است که قبل از خرید و استفاده از دستگاه باید به آن توجه کنید، تا از دست دادن عمر دستگاه جلوگیری کنید و از طریق تمیز کردن منظم، به مدت طولانی از آن استفاده کنید. برخی دستگاه‌ها قابلیت قرار دادن زیر آب را دارند تا به آسانی شسته شوند، در حالی که برخی دیگر نیاز به پاک کردن خشک با استفاده از یک فرچه مویی کوچک دارند تا تیغه‌ها صدمه نبینند.

خرید موزن گوش و بینی

بهترین برند موزن بینی چه است؟

اگر سوالی برای شما پیش آمده که کدام برند موزن بینی بهترین است و باید از کجا شروع کنید تا با بهترین برندها آشنا شوید، در اینجا می‌خواهیم یکبار برای همیشه به سوال شما پاسخ دهیم.

نام برند به فارسی نام برند به انگلیسی
پاناسونیک Panasonic
جیمی Gemei
وال Wahl
مک استایلر M.A.C Styler
کیمی Kemei
میگل Migel
ویداس Vidas
رمینگتون Remington
فیلیپس Philips
پرومکس Promax
کویین Queen
ایراکس Iraks
رزونال Rezonal
پروویو ProWave
سورکر Surker

برندهایی که در زمینه موزن فعالیت می‌کنند، دارای دستگاه‌های مختلفی هستند که تا به حال در بازارهای مختلف عرضه شده‌اند. این بارها شامل برندهای ایرانی و خارجی بوده و محصولاتی با قیمت‌های متفاوت را به بازار عرضه کرده‌اند. در این مقاله، ما قصد داریم تا شما را با تعدادی از بهترین موزن‌های گوش، بینی و ابرو آشنا کنیم تا اگر تمایل داشتید، بتوانید آن‌ها را تهیه کنید.

کدام موزن برای گوش و بینی بهتر است؟

اکنون که با دقت به دستگاه‌های موزن بینی، گوش و ابرو آشنا شدیم و مفاهیم مهم قبل از خرید را متوجه شدیم، زمان بررسی برخی از بهترین دستگاه‌های موزن گوش، بینی و ابرو فرا رسیده است.

  • موزن گوش و بینی براون مدل EN10

استفاده کردن از یک وسیله‌ی موزن با طراحی مناسب برای از بین بردن موهای گوش و بینی مورد پسند بسیاری از افراد است. دستگاه EN10 که توسط شرکت «براون» (braun) تولید شده است یک سری چرخشی دارد که با استفاده از آن می‌تواند موهای گوش و بینی را از ریشه جدا کند. جنس این سری از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در مجاورت با آب هیچ گونه آسیبی به آن نمی‌رسد. همچنین برای این محصول باتری غیر قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه در نظر گرفته شده است.

هرچند که این مدل قابلیت استفاده زیر دوش را ندارد اما سری‌های آن قابل شستشو است و در صورت کثیف شدن می‌توان آن‌ها را به‌راحتی شست بدون اینکه آسیبی به آن برسد. EN10 طراحی ارگونومیک دارد که در دست گرفت و قرار دادن آن را روی پوست بسیار آسان‌تر می‌کند. درپوش در نظر گرفته شده برای این دستگاه از کثیف شدن آن محافظت می‌کند. EN10 امکانات محدودی دارد اما بدنه‌ی محکم و سری ضد زنگ آن از فرسایش و خراب شدن زود هنگام آن می‌کاهد. EN10 شامل قابلیت‌ها و امکاناتی نظیر سری برش چرخشی، تیغه از جنس استیل ضد زنگ، سری قابل شستشو، طراحی ارگونومیک و باتری غیر قابل شارژ به عنوان منبع تغذیه است.

موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30

موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30

دستگاه تراش موزن گوش، بینی و صورت پاناسونیک مدل ER-GN30 قادر به تمیز کردن موهای بینی و گوش، ابروها، سبیل ها و ریش با سرعت و آسانی است و همچنین می تواند به عنوان اصلاح کننده موی بدن و صورت عمل کند. طراحی ارگونومیک، قابل حمل و سبک وزن این دستگاه امکان قرار گرفتن در کیف و چمدان را فراهم می کند تا به راحتی در سفرها قابل استفاده باشد.

این دستگاه دارای سیستم کوتاه کنندگی بی خطر و حالت چرخشی است که خطرات ناشی از استفاده از قیچی را از بین می برد. تیغه‌ های نوآورانه با دو لبه فوق‌ العاده تیز به صورت منحنی و منحصر به فرد طراحی شده‌اند تا موهای بینی و گوش را به طور ایمن و دقیق، بدون تحریک پوست یا کشیدن مو از بالا و کناره‌ ها کوتاه کنند. تریمر چند کاره Panasonic ER-GN30 کاملاً ضد آب است که این امکان را فراهم می کند که شما بتوانید در هنگام حمام یا خشک بودن از آن استفاده کنید.

این دستگاه اصلاح موی بینی مردانه با یک باتری قلمی AA عمل می‌کند که به مدت تقریبی 90 دقیقه قابل استفاده است. سیستم تمیز کننده داخلی Vortex تمیز کردن موهای گوش و بینی را به سرعت و به طور کامل انجام می‌دهد. برای استفاده از این دستگاه، کافی است آن را در آب فرو ببرید و روشن کنید. با چرخش تیغه‌ها، آب جذب می‌شود و موها به‌طور کامل خارج می‌شوند. طراحی نازک این دستگاه اصلاح موی بینی Panasonic آن را به‌عنوان یک ابزار چند منظوره قابل استفاده برای مردان قرار می‌دهد و عملکرد بی‌سیم آن را در حین حرکت راحت می‌کند.

حفظ تمیزی بیرونی این دستگاه اصلاح موی بینی مهم است و باید آن را زیر آب گرم قرار داده و خشک کرد. همچنین، مطمئن شوید که کلید برق در وضعیت “خاموش” قرار دارد، تیغه را بردارید و با استفاده از برس ارائه شده، آن را تمیز کنید. برای شستشوی تیغه موزن بینی Panasonic ER-GN30، نیازی به جدا کردن سری دستگاه نیست؛ همچنین، شما نیازی به نگرانی در مورد نفوذ آب به داخل تیغه ندارید زیرا کاملاً ضدآب است.

موزن گوش و بینی پاناسونیک مدل ER-GN30

  • موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس نورلکو مدل NT5600/42

این دستگاه موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس نورلکو مدل NT5600/42 برای نگهداری ابروها، بینی و گوش ها مناسب است. این موبر دقیق شما را قادر می سازد تا ابروهای نامرتب خود را زیباتر و مرتب تر از قبل نگه دارید و همچنین موهای بینی و گوش را نیز زیر نظر داشته باشید. این کیت حتی برای استفاده در سفر بسیار مناسب است.

استفاده از موزن گوش و بینی و ابرو فیلیپس مدل NT5600/42 می‌تواند بهبود شکل صورت و حذف موهای اضافی را فراهم کند. این دستگاه دارای پنج سری مختلف با چهار عملکرد متنوع است. این دستگاه امکان طراحی خطوط خاص روی صورت را فراهم می‌کند و تیغه‌های آن از جنس استیل با روکش تیتانیوم تولید شده است. سری‌های آن کاملاً ضد حساسیت هستند و به خوبی موهای زائد را حذف می‌کنند.

همچنین، برای بهبود نظافت دستگاه، سری‌ها قابل شستشو هستند. این دستگاه با یک باتری قلمی عمل می‌کند. همراه با این محصول، یک کیف نگه‌داری، پنج سری مختلف و یک باتری قلمی عرضه شده است. با استفاده از این دستگاه، می‌توانید حساسیت کمتری را تجربه کنید و بهترین نتیجه را در رفع موهای زائد صورت خود مشاهده کنید.

 موزن گوش، بینی و ابرو فیلیپس نورلکو مدل NT5600/42

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X