وبلاگ فیلیپس سرویس

مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس

سرخ کن های فیلیپس

سرخ کن های فیلیپس

سرخ کن یک دستیار آشپزخانه پرکاربرد است که توسط برندهای زیادی طراحی و ساخته شده است. سرخ کن های متنوعی در بازار موجود هستند اما فیلیپس همیشه بهترین ها را برای مصرف کنندگان در نظر گرفته است. چرا که قصد دارد تا آسایش و آرامش را به زندگی افراد هدیه دهد. در این بخش بهتر است با مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس با ما همراه باشید تا بتوانید یک انتخاب صحیح داشته باشید.

مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس

فیلیپس توانست با طراحی و تولید به روزترین سرخ کن های رژیمی بهترین محصول را برای حفظ سلامتی افراد روانه بازار کند. بنابراین با وجود تنوع زیاد این محصول، خرید و انتخاب آن ها کار سخت و دشواری است. به همین دلیل بهتر است به مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس بپردازیم تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

همانطور که ذکر شد، سرخ کن یک دستیار آشپزخانه پرکاربرد است که نه تنها باعث سرعت بخشیدن به روند کارهای شما در آشپزخانه می شود، بلکه کمک می کند تا عادات غذایی شما متنوع شود. پس بهتر است که در ادامه برای داشتن یک انتخاب عالی با ما همراه باشید و با انواع مشخصات و ویژگی سرخ کن های پر فروش فیلیپس در بازار آشنا شوید.

1.     سرخ کن فیلیپس مدل HD9200

از انواع سرخ کن های فیلیپس که از طراحی ساخت به روز و جذابی بهره برده است، سرخ کن فیلیپس 9200 است. این محصول از یک بدنه پلاستیکی مقاوم بهره برده است و دارای رنگ مشکی است که با هر دکوراسیونی ست می شود. این سرخ کن از یک بدنه ضد خط و خش بهره برده است. همچنین جمع و جور است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. پس از آن به عنوان یک سرخ کن کاربردی می توانید استفاده کنید.

این سرخ کن به یک سبد کشویی مجهز شده است که نچسب است و شستشو آسانی دارد. از مهمترین قابلیت های سرخ کن فیلیپس 9200 می توان به توان مصرفی 1400وات، ظرفیت کاسه 0.8 کیلوگرم به اندازه 4 نفر و کاهش 90 درصدی روغن اشاره کرد. این سرخ کن برای همه افراد مناسب است و کمک می کند تا به روند کارهای خود در آشپزخانه سرعت ببخشید.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

2.     سرخ کن فیلیپس HD9252

در مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس بهتر است با سرخ کن فیلیپس 9252 آشنا شوید. این سرخ کن از انواع سرخ کن های رژیمی حرفه ای است که به یک صفحه نمایشگر LED مجهز شده است که اعمال تنظیمات دستگاه را به راحتی ممکن می کند. تنظیمات حرارت، تایمر، نوع برنامه پخت و هر چیز دیگری به راحتی در این دستگاه ممکن است.

این سرخ کن از توان 1400 وات بهره برده است و دارای ظرفیت 4.1 لیتر می باشد. همچنین به قطع کن خودکار مجهز است و به گردش هوای یکنواخت برای پخت انواع غذا می پردازد. این سرخ کن 7 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت غذا را در اختیار شما قرار می دهد. پس می توانید برای پخت انواع غذاها، از جمله مرغ، ماهی، کباب کردن و گریل کردن و حتی هوا پز کردن سبزیجات از این سرخ کن استفاده کنید.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

3.     سرخ کن فیلیپس مدل 90/HD9270

از پرفروش ترین سرخ کن های فیلیپس می توان به مدل سرخ کن فیلیپس 9270 اشاره کرد. این مدل در مقایسه با سایر مدل ها تفاوت زیادی ندارد و از یک طراحی در ظاهر و امکانات بهره برده است. این سرخ کن از یک نمایشگر بهره برده است که تنظیمات را برای شما به راحتی ممکن می کند. پس به صورت لمسی می توانید به اعمال دما، زمان پخت، نوع برنامه پخت و تنظیم درجه حرارت دستگاه بپردازید. این سرخ کن یک محصول همه فن حریف و یک دستیار آشپزخانه عالی است.

سرخ کن فیلیپس 9270 در رنگ سفید و مشکی جذاب ساخته شده است. و برای هر آشپزخانه ای لازم و ضروری است. این دستیار آشپزخانه از توان 2000 وات با مصرف انرژی پایین بهره برده است. و دارای ظرفیت 7 لیتر می باشد. که برای 5 نفر مناسب است. پس می توانید به راحتی از خانواده خود پذیرایی کنید. این سرخ کن باعث کاهش مصرف روغن شما می شود و کمک می کند تا خوشمزه ترین غذاها را میل کنید.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

4.     سرخ کن فیلیپس مدل HD9280

از انواع سرخ کن های فیلیپس در مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس می توان به معرفی مدل سرخ کن فیلیپس 9280 پرداخت. این سرخ کن از یک بدنه مشکی رنگ جذاب بهره برده است که به قابلیت متصل شدن به وای فای و برنامه پخت هوشمند نیز مجهز است. پس اگر دوست دارید یک آشپزخانه هوشمند داشته باشید و از فاصله دور نیز پخت غذای خود را کنترل کنید، و از همه مهمتر هزینه برای شما مهم نیست، این سرخ کن برای شما بهترین انتخاب است.

نحوه استفاده از این سرخ کن به صورتی است که آن را می توانید به تلفن خود وصل کنید. این سرخ کن به سیستم قطع کن خودکار مجهز شده است. و دارای قابلیت سرخ کردن مواد با کمترین حجم روغن است. این محصول به یک سبد کشویی با کاسه نچسب تجهیز شده است که قابلیت شستشو آسانی دارد. پس از راه دور می توانید از طریق اپلیکیشن به راحتی تنظیمات را به روی سرخ کن خود اعمال کنید.

5.     سرخ کن فیلیپس مدل 9860

سرخ کن فیلیپس 9860 یک طراحی خاص و یونیک است که در رنگ دسته سبد از طلایی زیبا بهره برده است. این سرخ کن از انواع محصولات منحصر به فرد است که ظرفیت 1.4 لیتر را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول به گریل و کباب کردن نیز می پردازد. و به عنوان یک هواپز نیز عمل می کند. پس می توانید از آن به عنوان یک محصول چند کاره با خیال آسوده استفاده کنید.

سرخ کن فیلیپس به جذب چربی کمتر پرداخته و باعث می شود تا بتوانید طعم واقعی غذا را بچشید و از زندگی خود لذت ببرید. این  محصول انواع غذاها را در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده می کند و می توانید تجربه خاصی را در آشپزی کسب کنید. این سرخ کن همچنین از طراحی زیبایی برخوردار است و باعث می شود یک آشپزخانه لوکس داشته باشید.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

6.     سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9650

سرخ کن فیلیپس مدل 9650 یک دستیار آشپزخانه عالی است که از کیفیت ساخت بالا بهره برده است و تنوع زیادی را در پخت انواع غذاها برای شما فراهم می کند. این محصول ظرفیت 1.4 لیتر را در اختیار شما قرار می دهد. و دارای توان 2200 وات است. به همین دلیل از مصرف انرژی پایینی بهره مند است و با خیال راحت می توانید از آن برای پخت انواع غذاها استفاده کنید.

این سرخ کن به یک صفحه نمایشگر مجهز شده است که اعمال تنظیمات را به راحتی برای شما فراهم می کند. این سرخ کن به سیستم قطع کن خودکار نیز مجهز است. این سرخ کن از انواع سرخ کن های رژیمی است که به کاهش 90 درصدی مصرف روغن می پردازد و کمک می کند تا همیشه غذای سالم میل کنید. پس استفاده از این سرخ کن برای کسانی که چاق هستند نیز مناسب است.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

7.     سرخ کن فیلیپس مدل HD9654

از آنجایی که فیلیپس همیشه بهترین سرخ کن ها را روانه بازار می کند، قرار است این بار به معرفی یکی از بهترین و پر فروش ترین سرخ کن های بازار بپردازیم. سرخ کن فیلیپس 9654 یک محصول ایده آل است. که از کیفیت ساخت بالایی بهره برده است. این محصول از بدنه مشکی و زیبا و ضد خط و خش بهره برده است که می توانید به راحتی آن را با دکور آشپزخانه خود ست کنید.

در مقایسه 8 مدل از پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس بهتر است بدانید که این سرخ کن قابلیت آماده کردن انواع و اقسام غذاها را برای شما ممکن می کند و می توانید به درست کردن کیک، گریل و کباب کردن گوشت، مرغ و ماهی و حتی سبزیجات بپردازید. هر چیزی که تصور کنید در این سرخ کن قابل درست کردن است. این محصول از ظرفیت 1.4 لیتر بهره مند است و از قابلیت تنظیم درجه حرارت برخوردار می باشد.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

8.     سرخ کن فیلیپس مدل HD9863

در مقایسه پر فروش ترین سرخ کن های فیلیپس، بهتر است با سرخ کن مدل 9863 آشنا شوید. این مدل از زیباترین سرخ کن های بازار است که از توان 2200 وات برخوردار است. این سرخ کن ظرفیت 1.4 لیتر را در اختیار شما قرار می دهد. و برای پذیرایی از خانواده کوچک شما مناسب است. این سرخ کن حتی امکان سرخ کردن یک مرغ کامل را برای شما فراهم می کند.

سرخ کن فیلیپس 9863 یک محصول ایده آل است. که از انواع سرخ کن های بدون روغن و رژیمی محسوب می شود که باعث می شود تا غذایی سالم میل کنید. این محصول برای 6 نفر مناسب است و به گردش یکنواخت هوا برای پخت غذا مجهز است که باعث می شود تمامی بخش های غذا به صورت یکسان پخته شود. این سرخ کن فوق العاده برای آشپزخانه شما مناسب است و از یک سبد کشویی با کاسه تفکیک پذیر بهره مند است.

سرخ کن های فیلیپس
سرخ کن های فیلیپس

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X