وبلاگ فیلیپس سرویس

چگونه اصل بودن سرخ کن بدون روغن را تشخیص دهیم؟

چگونه اصل بودن سرخ کن بدون روغن را تشخیص دهیم؟

راه‌های شناسایی اصلی بودن سرخ‌کن بدون روغن چیست؟

سرخ کن راه‌های شناسایی اصلی بودن سرخ‌کن بدون روغن: یکی از مواردی که همواره می‌تواند اطمینان و رضایت از خرید لوازم خانگی را برای خریداران به وجود آورد، تضمین اصالت محصول است.

در واقع، مشتریان در بازار و بین محصولات مختلف، سعی دارند تا محصولاتی را که اصلی هستند را بررسی و انتخاب کنند تا از خرید خود اطمینان داشته باشند. با توجه به این موضوع، باید بگوییم که شرکت فیلیپس که یکی از برندهای معروف در زمینه لوازم خانگی است، مشهور به تولید سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس است.

فروش بالای سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس، منجر به وجود محصولات تقلبی و کپی در بازار شده است. اما نگران نباشید زیرا شما روشی عالی برای خرید محصولات فیلیپس با تضمین کیفیت و اصالت دارید. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت فیلیپس سرویس که تنها نمایندگی فیلیپس در ایران است، محصول مورد نظر خود را آنلاین خریداری کنید.

همچنین می‌توانید به راحتی مدل‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌ها را بررسی کنید و با خرید هر محصول از گارانتی 18 ماهه فیلیپس ایرانیان بهره‌مند شوید.

چگونه اصل بودن سرخ کن بدون روغن را تشخیص دهیم؟
چگونه اصل بودن سرخ کن بدون روغن را تشخیص دهیم؟

چگونگی تشخیص اصلی بودن سرخ‌کن‌های فیلیپس

در صورت تمايل به خريد محصولات فیلیپس، باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی محصولات این شرکت با برچسب هویتی خود به فروش می‌رسند، که این برچسب نشانگر اصلی بودن محصول مورد نظر است. همچنین شکل ظاهری و بسته‌بندی آن با دقت و ظرافت خاصی انجام می‌شود. بسته‌بندی محصولات اصلی فیلیپس دارای گواهی اصالت است و می‌توانید با وارد کردن شناسه برچسب محصول، کد امنیتی و دیدگاه مصرف‌کنندگان، اصالت محصول را بررسی کنید.

محصولات برند فیلیپس با تنوع بسیار زیاد تولید و در کشورهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. اما این در حالی است که امکان تقلب در تعدادی از محصولات این برند وجود دارد. برخی از مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس منحصراً در ترکیه تولید می‌شوند و سایر مدل‌ها در چین ساخته می‌شوند. لذا باید در بررسی برچسب محصولات، مطمئن شوید که کشور تولید کننده چین است یا اگر نوشته نشده است، احتمالاً محصول اصلی نیست.

چگونگی تشخیص اصلی بودن سرخ‌کن‌های فیلیپس
چگونگی تشخیص اصلی بودن سرخ‌کن‌های فیلیپس

فیلیپس

برای تشخیص سرخ‌کن اصلی فیلیپس، می‌توانید با مشاهده مدل و شماره سریال دستگاه که بر روی برچسب کالا به داخل پایه هواکش درج شده است، آن را بررسی کنید. شماره مدل را از زیر پایه و شماره نوع دستگاه را از گوشه سمت چپ بالای برچسب بررسی کنید که با HD9… آغاز می‌شود

. همچنین شماره سریال به صورت چهار رقم سال و هفته تولید (yyww) چاپ می‌شود. همچنین شماره سریال به صورت بارکد ترکیبی از اعداد و حروف قابل مشاهده است.

علاوه بر این، می‌توانید از روش دیگری استفاده کنید که اطلاعات مربوط به انواع مدل‌های سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس با ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن‌ها در وب‌سایت فیلیپس ارائه شده است. قبل از خرید، مشخصات مدل مورد نظر خود را بررسی کرده و از اصلی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

سرخ‌کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟

حال که با روش‌هایی برای تشخیص اصلی بودن سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس آشنا شدیم، می‌خواهیم بدانیم سرخ‌کن بدون روغن چگونه عمل می‌کند. این دستگاه به منظور کاهش مصرف روغن در پخت غذاها و حفظ کیفیت و طعم مناسب غذاها طراحی و تولید شده است.

در پاسخ به سوال افرادی که می‌خواهند بدانند سرخ‌کن بدون روغن چگونه کار می‌کند، می‌توان گفت که این دستگاه تنها با تولید هوای گرم و گردش آن در داخل دستگاه منجر به پخت غذاها می‌شود. به همین دلیل اغلب به آن هواپز هم گفته می‌شود.

سرخ‌کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟
سرخ‌کن بدون روغن چگونه کار می‌کند؟

هواپز فیلیپس

با سرخ‌کن فیلیپس می‌توانید انواع غذاها از جمله گوشت، سبزیجات، شیرینی، کیک و … را بپزید. این دستگاه مشابه یک فر است اما اندازه آن کوچکتر است. با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در پخت غذا، این دستگاه به هیچ وجه باعث خشک شدن غذا نمی‌شود بلکه با حفظ کیفیت ظاهری غذا، به پخت یکنواخت آن کمک می‌کند.

همچنین، سبد خاص پخت در این دستگاه که به جای تابه‌های معمولی مورد استفاده در سرخ‌کردن استفاده می‌شود، از بهترین مواد ضدچسب ساخته شده است و مشکل چسبیدن غذا به آن و شستشوی دشوار را نخواهید داشت. این می‌تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که مایل به آشپزی سریع‌تر هستند. تنها کافی‌ست کمی مواد غذایی را چرب کنید تا نتیجه پخت شما شبیه غذاهای رستورانی با ظاهری جذاب و عالی باشد.

یکی از نقاط قوت در خرید سرخ‌کن بدون روغن، کاهش مصرف روغن است. بایستی به یاد داشته باشید که در هیچ روش پختی نمی‌توان بدون استفاده از روغن، یک بشقاب مرغ سوخاری خوشمزه و خوش‌طعم را آماده کرد. بنابراین، این دستگاه کاملاً برای افرادی که به دنبال کاهش مصرف روغن در رژیم غذایی یا سبک زندگی‌شان هستند، مناسب و کارآمد است.

هواپز فیلیپس
هواپز فیلیپس

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X