وبلاگ فیلیپس سرویس

معرفی برند فیلیپس

برند فیلیپس

از انواع برندهایی که نیازی به تعریف و تمجید اضافی ندارد. چرا که همه مخاطبین به ارزش و اعتبار و اهمیت آن واقف هستند، برند فیلیپس است. همه شما بارها انواع محصولات این برند مشهور جهانی را دیده و حتی استفاده کرده اید. اکنون بهتر است که با این برند آشنا شوید و بدانید که تاریخچه آن از کجا شروع می شود. و چگونه به یک شرکت جهانی تبدیل شده است.

معرفی برند فیلیپس

فیلیپس امروزه یک هولدینگ بسیار بزرگ و فوق العاده لوکس است که نتیجه یک تلاش بی وقفه از کسی به نام جرارد فیلیپس می باشد. این برند یک هولدینگ صنایع الکترونیک هلندی چند ملیتی است که دفتر آن در مرکز شهر آمستردام راه اندازی شده است. در واقع جرارد فیلیپس به فکر راه اندازی این شرکت در سال 1891 افتاده است که در شهر آیندهوون قرار دارد.

برند فیلیپس در حال حاضر در بیش از 100 کشور جهان مخاطبین خود را دارد و به ارائه محصولات خود می پردازد. این برند یک تولید کننده بزرگ جهانی در تجهیزات نورپردازی و روشنای می باشد. پس می توان گفت جرارد نخستین بار با طراحی و تولید لامپ های الکتریکی انبوه توانست در کشور هلند به شهرت رسیده. و به مرور خط تولید خود را افزایش دهد.

او دو سال بعد برای اولین بار رادیو را وارد بازار کرد. و در سال 1931 تلویزیون های خود را طراحی و در اختیار افراد قرار داد. در سال 1939 فیلیپس برای نخستین بار ماشین ریش تراش خود را به بازار عرضه کرد که مورد توجه زیادی قرار گرفت. تا دهه 1970 فروش انواع این محصولات از جمله تولید نوار کاست نیز در سال 1963 ادامه داشت. و نوار کاست ها به نام پیعام گیرهای صوتی به فروش خوبی دست پیدا کردند.

در سال 1978 وسایل صوتی فیلیپس با لوح نوری طراحی و تولید شد. و در سال 1982 لوح فشرده روانه بازار گشت که با همکاری شرکت سونی به سرانجام رسید. این برند همچنان در سال های 1997 و 2006 محصولات جدیدی را در غالب دی وی دی و دیسک بلوری طراحی و تولید نمود. و به فعالیت های خود دامن انداخت تا توانست به مرور زمان سایر تجهیزات را وارد بازار کند و به شهرت بیشتر برسد.

چگونه محصولات برند فیلیپس را تهیه کنیم؟

امروزه به دلیل آسایش خرید مصرف کننده، سایت فیلیپس در حال تلاش است. تا بتواند بهترین سرویس ها را در فروش انواع محصولات خود ارائه دهد و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. این برند به دلیل فروش بهترین محصولات با کیفیت ساخت بالا توانست در سال 2011 در فهرست فورچون جهانی 500 رتبه 161 جهانی را به دست آورد. و به عنوان بزرگترین شرکت جهان شناخته شود.

به این ترتیب برای خرید از این تیم حرفه ای سایت فیلیپس با ارائه انواع بهترین محصولات در تضمین کیفیت و تضمین قیمت می تواند به شما کمک کند. تا درب منزل کالای خود را بدون صرف وقت و هزینه اضافی دریافت کنید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید. پس تنها کافی است کالای مورد نیاز خود را از سایت انتخاب کرده و آن را خریداری و درب منزل تحویل بگیرید.

استراتژی و خط مشی شرکت فیلیپس شامل چیست؟

خط مشی و استراتژی این شرکت شامل افزایش سودآوری به وسیله تخصیص منابع سرمایه ای می باشد. که باعث ایجاد فرصت های پایدارتر و بیشتر در برگشت سرمایه شده است. این برند همواره در حوزه های مختلف کسب و کار با مشتریان و تامین کنندگان به مشارکت حرفه ای می پردازد.

همچنین ادامه سرمایه گذاری خود را در تثبیت بخشیدن به موقعیت سرمایه های فکری هولدینگ و نوآوری آن ها می بیند. این برند در تلاش است تا به تقویت شایستگی های خود به عنوان یک رهبر در بازار بپردازد. و به بهره وری خود از طریق کسب و کار دامن زده و به آن بهبود ببخشد.

این خط مشی و استراتژی شرکت فیلیپس نتیجه سال ها تلاش بی وقفه این برند است. که به کمک کارکنان خود توانسته به این درجه سرمایه گذاری و موفقیت دست پیدا کند. به صورتی که این برند در سال 2011 توانست درآمدی شگفت معادل 24.78 میلیارد یورو را به دست آورد و به سرمایه و سود بلند مدت برسد.

محصولات فیلیپس

به صورت کلی می توان محصولات برند فیلیپس را در دسته محصولات آرایشی و بهداشتی، محصولات نظافتی، محصولات آشپزخانه برقی و هر چیزی که تصور کنید دسته بندی کرد. پس بهتر است به سراغ این برند بروید تا بتوانید محصولاتی بدون مرگ را تهیه کنید. از جمله برخی از آن ها می توان به موارد ذکر شده در زیر اشاره کرد:

اتو مو فیلیپس مدل PH-6005

از دسته محصولات آرایشی آن اتو مو است که در این مدل طراحی شده است. و در کوتاه ترین زمان ممکن داغ شده و به موهای شما آسیبی وارد نمی کند.

برند فیلیپس
برند فیلیپس

معرفی مولتی کوکر فیلیپس مدل HD2137

از وسایلی که باعث سرعت بخشیدن به روند کارها می شود، مولتی کوکر است. که در توان 1000 وات کم مصرف به عنوان بخارپز، زودپز و پلوپز به کار برده می شود.

برند فیلیپس
برند فیلیپس

معرفی ست اصلاح فیلیپس MG3710/15

این ست اصلاح از تکنولوژی روز بهره برده است و از یک بدنه مقاوم و فوق العاده زیبا و خوش ساخت بهره برده است. این محصول از 6 سری متنوع برای اصلاح ریش و موهای سر بهره برده است که هر یک به منظور خاصی استفاده می شوند.

برند فیلیپس
برند فیلیپس

معرفی مخلوط کن برند فیلیپس HR2106

از انواع محصولات دو کاره است که امکان اعمال تنظیمات سرعت را به راحتی برای شما ممکن می کند. یک محصول با کیفیت ساخت بالاست که به عنوان مخلوط کن و آسیاب به کار برده می شود.

برند فیلیپس
برند فیلیپس

معرفی اتو بخارگر فیلیپس 486

این اتو از انواع اتوهایی است که برای سهولت در اتوکشی به روی یک پایه تعبیه شده است. همچنین فضای زیادی را اشغال نمی کند و در گوشه اتاق و یا در کمد به راحتی جای می گیرد.

برند فیلیپس
برند فیلیپس

معرفی جاروبرقی فیلیپس مدل FC9176

این جارو در توان 2200 وات نظافت منزل شما را در سریع ترین زمان ممکن با قدرت بالا انجام دهد. این جارو از یک فیلتر هپا نیز برخوردار است. این فیلتر از خروج گرد و غبار به محیط اطراف جلوگیری می کند.

کلام آخر

برند فیلیپس از برندهای مشهور نام آور و خوش نامی است که انواع محصولات متنوع را روانه بازار کرده است و با اطمینان کامل می توانید به سراغ آن ها بروید.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X