مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539

  • ساخت کشور: چین
  • توان مصرفی: 1250 وات
  • ظرفیت: 1.5 لیتر (8 نفره)
  • تعداد برنامه: 18 برنامه پیش فرض
  • تنظیم بافت پخت برنج: 5 سطحی
  • فناوری گرمایش سه بعدی IH: دارد
  • صفحه نمایش LED با پنل لمسی: دارد
  • جنس قابلمه داخلی: 8 لایه با روکش ضد خش مایفانشی

برند: فیلیپس

گارانتی: 18 ماه شرکت فیلیپس سرویس

7 روز زمان اصالت اصل بودن کالا

مقایسه محصول

7 روز ضمانت اصالت کالا

پرداخت در محل برای تهران

مشاوره پس از خرید

ارسال سریع

معرفی مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539

مولتی‌کوکر فیلیپس مدل HD4539 یک هم‌دست همه‌کار در آشپزخانه شما است که با کمترین زمان و تلاش، غذاهای مورد علاقه‌ی خود را آماده می‌کند. با 18 برنامه بهینه شده روی کنترل پنل، می‌توانید انواع غذا و برنج را طبق سلیقه‌ی خود سفارشی کنید و از عطر، طعم و بافت نهایی لذت ببرید. این مولتی‌کوکر با کارآیی برجسته‌اش وعده‌های اصلی و میان وعده را بدون زحمت برای شما آماده می‌کند و دیگر نگرانی از پخت سریع و راحت غذا نخواهید داشت، به‌ویژه خانم‌هایی که دارای شغل مشغول هستند.

این مولتی‌کوکر چندکاره قابلیت‌هایی همچون پخت سریع، پخت آهسته، بخارپزی، پخت کیک، گوشت، مرغ، پخت سوپ و خورشت، سرخ‌کردن، پخت برنج به صورت کته و ته‌دیگ، پخت انواع برنج قهوه‌ای و سفید و حتی سوشی را داراست. این مولتی‌کوکر شگفت‌انگیز با 6 نوع برنج محبوب ترکیب شده و انواع برنج از قبیل یاسمین، ایندیکا، شمال‌شرقی، دانه کامل و قهوه‌ای را می‌توان با استفاده از فناوری‌های لازم پخت و هر بار تضمین کرد که طعم و بافت مناسب را بدست آورید.

قدرت 1250 وات این محصول به شما در تهیه غذا در زمان کم کمک زیادی می‌کند. همچنین قابلمه‌ی پخت به گونه‌ای طراحی شده که سیستم‌های پیشرفته و هوشمندی دارد تا فرآیند پخت سریع‌تر و با کیفیت‌تری را برای شما انجام دهد. سیستم گرمایش 3 بعدی IH که برای بهینه‌سازی انرژی گرمایی استفاده می‌شود، همواره فشار گرمایش، دما و زمان را بهینه‌سازی می‌کند تا پخت بهتری را برای شما فراهم کند. القای الکترومغناطیسی به سمت قابلمه داخلی این امکان را می‌دهد که دستگاه مستقیماً گرما تولید کند تا برنج و غذاها به خوبی پخته شوند و حتی پیش از سرویس گرم بمانند.

تکنولوژی انتخاب طعم Taste Select، امکان سفارشی‌سازی طعم برنج را بر اساس سلیقه و ذوق شما فراهم می‌کند. این تکنولوژی منحنی پخت و پز و سیستم گرمایش را مدیریت و بهینه می‌کند تا دما و زمان پخت عالی را برای هر نوع برنج و طعم انتخابی ارائه دهد. این دستگاه همچنین قادر است برنج را در 5 سطح مختلف پخت کرده و با توجه به تمایلاتتان، میزان پخت و طعم برتر برنج را انتخاب کنید. از برنج نرم برای سوشی گرفته تا دانه‌های سفت‌تر برای غذاهای سرخ‌کردنی، می‌توانید یکی از 5 تنظیمات بافت و سطح نرم و سختی برنج را در هنگام تهیه غذاهای برنجی‌تان انتخاب کنید.

مشخصات ظاهری مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539

مولتی کوکر فيليپس مدل HD4539 با طراحی ظریف و زیبا به رنگ مشکی، برای آشپزخانه‌های مدرن طراحی شده و جلوه‌ی لوکس و جذابی به مکانی که در آن قرار می‌گیرد می‌بخشد. این پلوپز دیجیتال با ظرفیت 1.5 لیتر، با توجه به تعداد افراد خانواده شما طراحی شده است و می‌توانید بدون زحمت غذای 8 نفر را پخته و پذیرایی کنید. بنابراین با مولتی کوکر HD4539، همیشه می‌توانید به خانواده و دوستانتان خدمات خوبی ارائه دهید.

پوشش سرامیکی غیر سمی با دولایه بیشتر، از قابلمه داخلی در برابر خطو خراش محافظت می‌کند و ترکیب غیر سمی آن امکان پخت و پز بدون نگرانی را فراهم می‌کند. این قابلمه داخلی از 8 لایه ساخته شده است و روکش ضد خش مایفانشی Maifanshi، ایمنی و عملکرد خوبی را ارایه می‌دهد. با مقاومت 6 برابری در برابر خراش، این پوشش بلورهای حرارتی قوی‌تری را تولید می‌کند که بهترین نتایج پخت را فراهم می‌سازد. این ویژگی منحصر به فرد در اجزای ساخت مولتی کوکر، در تعداد اندکی از مدل‌ها وجود دارد.

روی بدنه مولتی کوکر فيليپس مدل HD4539، یک نمایشگر زیبا با دکمه‌های لمسی قرار دارد. این رابط کاربری بصری به شما امکان می‌دهد که از بین 18 برنامه پخت و پز برای مناسبت‌های خاص انتخاب کنید و با یک لمس ساده، غذای مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن پخته و آماده جلوه گذاری کنید. جنس بدنه این مولتی کوکر از پلاستیک مقاوم و ضد حرارت ساخته شده است و به طور کلی، این محصول با ساختار بالایی ارایه شده است. درب داخلی قابل جدا کردن است تا بعد از هر استفاده، بتوانید آن را تمیز کرده و آماده استفاده بعدی کنید.

مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539
مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539

برنده جایزه طراحی iF

جایزه طراحی iF یکی از معتبرترین جوایز طراحی در جهان است. نشان iF نشان دهنده طراحی مطلوب برای مصرف کنندگان و جوامع طراحی است. طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد، زبان طراحی هماهنگ شده فیلیپس را برای تطابق با آشپزخانه کاربر با عملکرد و استحکام عالی نشان می‌دهد. رابط کاربری پیشرفته با دکمه‌های لمسی تنظیمات، پخت و پز را آسان‌تر می‌کند.

 ارتباط با ما: ۰۹۱۹۲۱۷۱۶۱۹ با ما بهترین خرید و ارسال سریع را تجربه کنید.

رنگ

مشکی

ساخت کشور

چین

نوع دستگاه

مولتی کوکر چند کاره

عملکردها

پلوپز / بخارپز / آرام پز / تفت دادن

توان مصرفی

1250 وات

تعداد نفر

8 نفر

ظرفیت کاسه

4 لیتر

جنس کاسه

کاسه نچسب سرامیکی

جنس بدنه

بدنه پلاستیک مقاوم، ضد حرارت و خش

پنل نمایشگر لمسی LED

دارد

تعداد برنامه ها

18 برنامه از پیش تعیین شده

پخت سریع، پخت آهسته، بخارپز کردن، پخت کیک
گوشت، مرغ، پخت انواع سوپ و خورشت
سرخ کردن مواد غذایی، قابلیت پخت برنج به صورت کته
ته دیگ، پخت انواع برنج قهوه ای، سفید و سوشی

لوازم جانبی

سبد بخارپز پلاستیکی
پیمانه اندازه گیری
قاشق بزرگ برنج

0★

امتیاز

  • 5★ 0
  • 4★ 0
  • 3★ 0
  • 2★ 0
  • 1★ 0

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مولتی کوکر فیلیپس مدل HD4539”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X