وبلاگ فیلیپس سرویس

سرخ کن فیلیپس ساخت کجاست؟

سرخ کن فیلیپس محصولات سرخ‌کن بدون روغن شرکت فیلیپس، جایگاه مهمی در بازار دارند و این شرکت به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این دستگاه ها شناخته می‌شود. طراحی زیبا، قدرت عملکرد بالا و مشخصات عالی از ویژگی‌های مدل‌های فیلیپس می‌باشد. زیر شاخه‌های مختلف این دستگاه‌ها با ویژگی‌ها و کارایی منحصر به فرد خود عرضه می‌شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی سرخ‌کن‌های فیلیپس و کشور تولید کننده آنها بپردازیم.

سرخ کن های فیلیپس ساخت کجا هستند؟

فیلیپس (philips) یک شرکت جهانی با تاریخچه‌ای طولانی است که در سال ۱۸۹۱ در هلند توسط جرارد فیلیپس تأسیس شد. امروزه، فیلیپس یک شرکت چند ملیتی پر زرق و برق است که محصولاتش در اکثر کشورها تولید می‌شوند.

یکی از محصولات پرفروش فیلیپس، سرخ کن (air fryer) است. این دستگاه‌های سرخ کن اغلب تحت لیسانس هلند و نظارت متخصصان فیلیپس در چین ساخته و مونتاژ می‌شوند.

بسیاری از شرکت‌های معتبر جهان به دلیل کمتر بودن هزینه‌های تولید و در نتیجه، سوددهی بیشتر، محصولات خود را در چین تولید می‌کنند. اصولاً کارخانه‌های این کشور طرح‌های برندهای مختلف را اجرایی می‌کنند.

دفتر مرکزی فیلیپس در حال حاضر در آمستردام و نمایندگی‌های رسمی آن در بسیاری از کشورها وجود دارد.

در ادامه، به معرفی و مقایسه بهترین انواع سرخ کن فیلیپس پرداخته خواهد شد.

  • HD9270
  • HD9252
  • HD9280
  • HD9200
  • HD9218
  • HD9260
  • HD9650
  • HD9216

سرخ کن فیلیپس HD9270

HD9270 از سرخ کن فیلیپس پرفروش‌ترین نمونه است که با قدرت ۲۰۰۰ وات عمل می‌کند و مخزن آن حاوی ۶ لیتر است. این کاسه، نچسب و ضد خش می‌باشد.

فیلیپس در مدل بدون روغن HD9270 از صفحه لمسی با ۷ دستور پخت استفاده کرده است و همچنین قابلیت تنظیم برنامه پخت را دارد.

سرخ کن فیلیپس HD9270 می‌تواند مصرف روغن را تا ۹۰ درصد کاهش دهد و همچنین قابلیت پخت بدون روغن دارد. توصیه می‌شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب از مقدار کمی روغن استفاده شود.

قابلیت نگهداری گرما و خاموش شدن خودکار از ویژگی‌های دیگر این سرخ کن بدون روغن محسوب می‌شود.

سرخ کن فیلیپس HD9252

HD9252 دارای طراحی مشابه قبلی است؛ اما قدرت ظرفیت کمتری دارد. کاسه این سرخ‌کن ۴.۱ لیتری است و روکشی نچسب و ضد خش از آن محافظت می‌کند.

توان مصرفی سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس HD9252 معادل ۱۴۰۰ وات است و از یک نمایشگر لمسی با ۷ برنامه پخت کاربردی بهره می‌برد.

جنس بدنه سرخ‌کن فیلیپس ۹۲۵۲ نیز مانند مورد قبلی پلاستیک فشرده ABS است و نیز در ۲ رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود. وزن این دستگاه ۵ کیلوگرم است و از ۴ پایه ضد لغزش بهره می‌برد.

فناوری جریان حرارت این دو محصول مانند اکثر سرخ‌کن‌های با کیفیت این برند rapid air است. این فناوری سرعت و کیفیت پخت فوق‌العاده مطلوبی دارد.

سرخ کن فیلیپس HD9200

HD9200 مانند مدل‌های قبلی، از صفحه نمایش لمسی استفاده نمی‌کند. اما دیگر ویژگی‌های آن شامل موارد مشابه مدل HD9252 می‌شود. توان مصرفی سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس HD9200 معادل ۱۴۰۰ وات است.

حجم این سرخ کن نیز ۴.۱ لیتر بوده و ظرف آن دارای پوشش ضد چسب و ضد خش است. پنل کنترل این دستگاه از ۲ دیال چرخشی برای تنظیم زمان و دمای پخت تشکیل شده است.

سرخ‌کن فیلیپس HD9650، با قدرت ۲۲۰۰ وات و ظرفیت ۷.۳ لیتر محفظه‌ای مربعی شکل را ارائه می‌دهد. این دستگاه دارای پنل کنترلی است که شامل یک ولوم چرخشی و چند کلید فشاری است و از نمایشگر دیجیتال نیز استفاده می‌کند.

بدنه‌ی این دستگاه از پلاستیک مرغوب ساخته شده و وزن آن ۸.۹ کیلوگرم است. سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس HD9650 دارای ۵ دستور پخت پیش‌فرض و قابلیت خاموش شدن خودکار و گرم نگهدارنده غذا است.

سرخ‌کن فیلیپس HD9218

HD9218 یک دستگاه سرخ‌کن دیگر از فیلیپس است که از توان مصرفی ۱۴۲۵ وات و ظرفیت ۸۰۰ گرم برخوردار است. کاسه‌ی این دستگاه مربعی شکل با گوشه‌های قوس‌دار دارد که از یک لایه‌ی نچسب و ضد خش برخوردار است.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X