وبلاگ فیلیپس سرویس

مقایسه بخارگر تفال و فیلیپس

بخارگر تفال و فیلیپس  دو مارک مشهور برای اتو بخار هستند که مدل‌های بخارگر ایستاده با کیفیت بالا و عملکرد قوی دارند.در این مقاله، ما به مقایسه بخارگرهای تفال و فیلیپس می‌پردازیم و بهترین مدل‌های هر کدام را معرفی می‌کنیم.

بخارگر تفال بهتره یا فیلیپس

تفال یک برند فرانسوی محبوب در بازار لوازم خانگی است که برترین بخارگرها را ارائه می‌دهد، در حالی که فیلیپس شرکتی هلندی است که انواع مدل‌های اتو را تولید می‌کند از جمله اتو بخار ایستاده با کیفیت.

تفال و فیلیپس به عنوان بهترین برندهای بخارگر شناخته می‌شوند و اتو بخار ایستاده‌ی این دو برند معتبر و محبوب دارای بالاترین سطح کیفیت و بهترین عملکرد هستند.

هر دو شرکت از فناوری‌های پیشرفته برای ساخت اتو بخار ایستاده‌ی خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل با انتخاب هر کدام از بخارگرهای فیلیپس و تفال، شما صاحب یک دستگاه قدرتمند و عالی خواهید شد.

هر دو برند در بازه‌های مختلف قیمت، اتو بخار ایستاده با کیفیت ارائه می‌دهند و در زمان خرید، با تعداد زیادی از محصولات این دو برند روبرو خواهید شد.
مقایسه اتو ایستاده تفال IT2461 و فیلیپس GC486

دو مورد از اتوبخارگر ایستاده برترین محصولات تفال و فیلیپس به‌شمار می‌روند که دارای امکانات مناسبی برای استفاده روزانه در خانه‌ها هستند و همچنین دارای طراحی زیبا می‌باشند. بخارگر ایستادهٔ تفال IT2461 و فیلیپس GC486 به‌ترتیب از توان مصرفی ۱۷۰۰ و ۱۸۰۰ وات برخوردار هستند.

این اتوبخارگر ایستادهٔ از نظر قدرت عملکرد تقریبا یکسان هستند و تقریبا در یک سطح قرار می‌گیرند. همچنین طراحی استاندارد و نسبتا مشابهی نیز دارند. ظرفیت اتو بخار ایستادهٔ فیلیپس GC486 و IT2461 به‌ترتیب ۱.۴ و ۱.۵ لیتر است که برای استفاده در مصارف خانگی بسیار مناسب و کارآمد می‌باشند.

این دو بخارگر تفاوت قیمت چندانی نیز ندارند و در دستهٔ ایستاده‌های بخار مقرون به صرفهٔ فیلیپس و تفال جا می‌گیرند. بخاردهی پیوستهٔ ایستادهٔ تفال IT2461 معادل ۳۰ گرم در دقیقه است و میزان بخاردهی مداوم بخارگر فیلیپس GC486 برابر با ۳۵ گرم در دقیقه می‌باشد.

«مدت زمان داغ شدن دستگاه» یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک ایستادهٔ بخار است که بخارگر تفال IT2461 و فیلیپس GC486 به‌ترتیب ظرف ۴۵ ثانیه و ۲ دقیقه داغ می‌شوند که در این فاکتور نمایندهٔ تفال برتر است.

در ادامه ۲ ایستادهٔ بخار دستی تفال و فیلیپس را معرفی خواهیم کرد.

تفاوت بخارگر دستی فیلیپس STH3020 و تفال DT7000

بخارگرهای دستی بسیار مناسب برای استفاده در سفرها هستند اما به دلیل قیمت مناسب، کارایی بالا و طراحی عالی آنها در خانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. دستگاه‌های اتوی ایستاده تفال DT7000 و فیلیپس STH3020 به عنوان دو مدل برتر و پرفروش محسوب می‌شوند. توان مصرفی این دستگاه‌ها به ترتیب ۱۱۰۰ و ۱۰۰۰ وات است که این توان در حد استاندارد برای اتوهای دستی محسوب می‌شود.

هر دو مدل اتو دارای آویز لباس نمی‌باشند که این یک ویژگی منحصر به فرد آنهاست. مدت زمان لازم برای داغ شدن این دستگاه‌ها به ترتیب ۴۵ و ۳۰ ثانیه است.

ظرفیت مخزن آب اتو بخار دستی تفال DT7000 و STH3020 به ترتیب ۱۵۰ و ۱۲۰ میلی لیتر است و هر دو دستگاه دارای سیم ۲ متری هستند. DT7000 دارای سیستم ضد چکه است و میزان بخاردهی آن ۱۷ گرم در دقیقه می‌باشد در حالی که مدل STH3020 این سیستم را ندارد و میزان بخاردهی آن ۲۰ گرم در دقیقه است.

مدل فیلیپس STH3020 از جنس فلزی ساخته شده است در حالی که دستگاه تفال DT7000 دارای یک ساختار پلاستیکی است. هیچ یک از این دستگاه‌ها دارای ویژگی خاموش شدن خودکار نمی‌باشند.

فرق اتو ایستاده تفال IT8490 و فیلیپس GC485

دیگر بخارگرهای قدرتمند تفال و فیلیپس محسوب می‌شوند که دارای قدرت عملکرد بسیار مطلوبی هستند. توان مصرفی بخارگر فیلیپس GC485 برابر با ۱۸۰۰ وات و قدرت عملکرد بخارگر IT8490 بیست وات بیشتر از آن است.

مدت زمان داغ شدن اتو ایستاده تفال IT8490 سریع‌تر از فیلیپس GC485 است (۴۵ ثانیه – ۲ دقیقه). ظرفیت مخزن آب بخارگر تفال IT8490 و GC485 به ترتیب ۱.۳ و ۱.۴ لیتر است.

فیلیپس در بخارگر GC485 از سری فلزی بهره گرفته و جنس سری اتو ایستاده تفال IT8490 «پلاستیک» است.

هر دو محصول مناسب برای تمام پارچه‌ها هستند. جنس بدنه هر دو دستگاه «پلاستیک» است. تنظیم میزان بخاردهی بخارگر فیلیپس GC485 و تفال IT8490 به ترتیب در ۲ و ۵ حالت قابل تنظیم است.

تفال در اتو ایستاده IT8490 از سیستم رسوب زدایی Auto de-calc بهره گرفته و GC485 مجهز به سیستم رسوب زدایی Anti-Calc است. این دو سیستم طول عمر مفید این دو دستگاه را حفظ می‌کنند.

 بخارگر تفال و فیلیپس

در ادامه به معرفی، بررسی و مقایسه ۲ مورد دیگر از اتو ایستاده‌های تفال و فیلیپس می‌پردازیم.

مقایسه بخارگر فیلیپس GC484 و تفال IT3400

بخارگر فیلیپس GC484 با توان مصرفی ۱۸۰۰ وات و قدرت عملکرد تفال IT3400 با توان معادل ۱۷۰۰ وات قابل مقایسه است.

هر دو دستگاه از جنس «پلاستیک» ساخته شده و طراحی مشابه دیگر محصولات هر دو برند را دارند.

بخارگر فیلیپس GC484 زمان داغ شدن خود را بیشتر از بخارگر ایستاده تفال IT3400 نیاز دارد؛ (۴۵ ثانیه – ۲ دقیقه)

میزان بخاردهی پیوسته بخارگر تفال IT3400 برابر با ۳۰ گرم در دقیقه است و اتو ایستاده فیلیپس GC484 می‌تواند مقدار بخاری معادل ۳۵ گرم در دقیقه را تولید کند.

ظرفیت مخزن آب برای بخارگر GC484 ۱.۸ لیتر و برای اتو بخار ایستاده IT3400 یک و نیم لیتر است.

سیستم ضد رسوب «Draining System» برای تفال IT3400 و سیستم ضد رسوب Easy De-calc برای بخارگر فیلیپس GC484 موجود است.

میزان بخاردهی اتو ایستاده GC484 در ۲ حالت قابل تنظیم است و بخارگر IT3400 می‌تواند میزان خروجی بخار خود را در ۳ حالت مختلف تنظیم کند.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X