وبلاگ فیلیپس سرویس

نقد و بررسی سرخ کن فیلیپس 9270

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس دستگاهی کاربردی برای پخت سریع و آسان غذاهای مختلف است که با جریان حرارت زیاد محفظه حاوی غذا را داغ می‌کند. فیلیپس به‌عنوان یک برند معتبر در زمینه طراحی و ساخت لوازم آشپزخانه، دستگاه‌های سرخ کن بدون روغن بسیار با کیفیتی عرضه می‌کند. HD9270 یکی از بهترین سرخ کن های برند معتبر فیلیپس است که در این مطلب به معرفی و نقد و بررسی آن پرداخته شده است.

معرفی و بررسی سرخ کن فیلیپس HD9270

فیلیپس (Philips) یک برند هلندی موفق در زمینه تولید لوازم خانگی است که در بازار سرخ کن شهرت و اعتبار بسیار زیادی دارد.

به معرفی یکی از پرفروش ترین سرخ کن های فیلیپس خواهیم پرداخت. HD9270 یک محصول با کیفیت و خوش‌ساخت از این برند معتبر و پرفروش است که در لیست بهترین سرخ کن های بازار دیده می‌شود.

بررسی قدرت و عملکرد سرخ کن فیلیپس 9270

«توان مصرفی» اصلی‌ترین فاکتور دستگاه‌های برقی است. سرخ کن‌هایی که ۱۲۰۰+ وات قدرت دارند در دسته محصولات با کیفیت قرار می‌گیرند.

فیلیپس به‌عنوان یک برند قدرتمند در سرخ کن HD9270 از یک موتور ۲۰۰۰ واتی استفاده کرده است که برای استفاده روزانه در منزل و تهیه غذاهای متنوع با کمترین میزان چربی بسیار مناسب و کارآمد خواهد بود.

HD9270 در دسته سرخ کن‌های بدون روغن قرار می‌گیرد و قدرت عملکرد آن در بالاترین سطح قرار دارد. سرخ کن‌های فیلیپس با بهره‌گیری از فناوری Rapid Air (فناوری پخش سریع و یکنواخت حرارت در محفظه غذا) ساخته می‌شوند.

سیستم Rapid Air هوای پرحرارت را در محفظه حاوی غذا پخش می‌کند. جریان هوای داغ در محفظه منجر به داغ شدن سریع کل سطح محفظه و در نتیجه پخت سریع و یکنواخت غذا می‌شود.

سرخ کن فیلیپس

لیست ویژگی‌های سرخ کن فیلیپس HD9270:

  • کاهش میزان چربی غذا تا ۹۰ درصد
  • قابلیت پخت غذا بدون روغن
  • عملکرد سریع‌تر در مقایسه با مایکروفر
  • پخت یکنواخت
  • امکان ترکیب غذاهای مختلف با یکدیگر

به‌طور کلی، سطح عملکرد سرخ کن فیلیپس HD9270 در بالاترین میزان قرار دارد و در سریع‌ترین زمان ممکن غذاهای مختلف را می‌پزد.

نقد و بررسی محفظه غذای سرخ کن فیلیپس 9270

فاکتور مهم بعدی در انتخاب و خرید سرخ کن «سبد غذا» است. فیلیپس معمولا از قالب‌های طراحی مشابه با رنگ‌بندی‌های متنوع برای ساخت سرخ کن استفاده می‌کند. HD9270 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سرخ کن فیلیپس HD9270 دارای محفظه‌ایی کشویی به شکل مربع با گوشه‌های قوس‌دار است که با یک لایه نچسب و ضد خش پوشانده شده است. ظرفیت این محفظه ۶ لیتر است که برای پخت وعده‌های غذاهایی حجیم بسیار مناسب خواهد بود.

در محفظه ۶ لیتری این سرخ کن می‌توانید مواد غذایی مختلف را برای ۶+ نفر ترکیب کنید و با کمترین روغن استفاده‌شده بپزید.

سرخ کن فیلیپس

بررسی طراحی سرخ کن فیلیپس 9270

همان‌طور که اشاره شد، فیلیپس از قالب‌های مشابه استفاده می‌کند. بدنه سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9270 با استفاده از قالب طراحی استوانه‌ایی با ظاهری ایستاده ساخته شده است.

فیلیپس برای ساخت این سرخ کن از پلاستیک فشرده ABS بهره برده است که علاوه‌بر کیفیت مرغوب، وزن مطلوب و ایده‌آلی دارد. فیلیپس لوازم خانگی را با ابعاد مناسبی می‌سازد که وزن سبکی دارند..

ارتفاع، عرض و عمق سرخ کن فیلیپس 9270 به ترتیب ۴۰.۳، ۳۰.۷، و ۳۱.۵ سانتی متر است و فقط ۵.۵ کیلوگرم وزن دارد. رنگ‌بندی این محصول «مشکی» و «سفید» است.

بررسی پنل کنترل سرخ کن فیلیپس 9270

پنل کنترل سرخ کن 9270 لمسی و مجهز به چند برنامه پخت پیش فرض با قابلیت اعمال تنظیمات شخصی برای حاضر کردن غذاهای مختلف است.

در نمایشگر LCD لمسی این دستگاه آیکون غذاهای مختلف دیده می‌شود که با انتخاب هر کدام می‌توانید غذای مدنظرتان را بپزید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9270 قادر به پخت غذاهایی متنوعی از جمله شنیسل مرغ، مرغ سوخاری، سیب زمینی سرخ شده، اسنک، کوکی، تاکو، چیپس، ماهی سالمون و… است.

سرخ کن‌های با کیفیت دیگری از برند فیلیپس در سطح بازار موجود است که از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس 9280: مدل پیشرفته‌تر HD9270 است که از قابلیت اصتال به وای فای (Wi-Fi) بهره می‌برد و سایر مشخصات آنها یکسان است.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X