وبلاگ فیلیپس سرویس

چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

معرفی چای ساز و کتری برقی‌های شرکت فیلیپس

چای ساز و کتری برقی های فیلیپس در آشپزخانه های ایرانی، یکی از وسایل پرکاربرد چای ساز‌ها و کتری برقی ها هستند. این وسایل تقریباً تمام روز به صورت پیوسته در حال استفاده و کار می‌باشند. شرکت فیلیپس یکی از بهترین تولیدکنندگان چای ساز و کتری برقی است و محصولات این شرکت از نظر کیفیت و عملکرد بسیار برتر هستند.

تفاوت بین کتری برقی و چای ساز چیست؟

بسیاری از افراد تفاوت بین کتری برقی و چای سازها را نمی‌دانند و اشتباها فکر می‌کنند که عملکرد این دو وسیله یکسان است، اما واقعیت چنین نیست. کتری برقی تنها شامل یک کتری است که برای جوشاندن آب استفاده می‌شود و اکثراً در محیط‌های اداری و کاری استفاده می‌شود. اما چای سازها علاوه بر کتری برقی، دارای یک قوری نیز می‌باشند و برای استفاده در منزل مناسب هستند. چای سازها طراحی‌های مختلفی دارند، از جمله طراحی با کتری و قوری روی هم یا کنار هم.

ویژگی های چای ساز فیلیس

محصولات چای ساز از شرکت فیلیپس

شرکت فیلیپس محصولات چای ساز با طراحی‌های مختلف از جمله کتری و قوری تولید می‌کند. این شرکت از هر دو مدل طراحی، محصولات متنوعی را عرضه کرده که همگی از کیفیت برتر و طول عمر بالا برخوردارند.

برترین چای سازهای شرکت فیلیپس

شرکت فیلیپس با تنوع گسترده‌ای در تولیدات خود، محصولاتی را مطابق با تمامی سلیقه‌ها عرضه می‌کند. این ویژگی برای چای سازهای این شرکت نیز صدق می‌کند و فیلیپس تعداد زیادی از بهترین چای سازها را با کیفیت عالی تولید کرده است، که از میان آنها می‌توان به مدل چای ساز HD7301 به عنوان بهترین محصول این برند اشاره کرد.

انتخاب جنس قوری برای دم کردن چای

یکی از عوامل مهم برای بهبود طعم و رنگ چای یا دمنوش، نوع جنس قوری استفاده شده است. این جنس می‌تواند از جنس پیرکس، چینی یا استیل باشد. قوری‌های با جنس چینی و پیرکس، بهترین کیفیت برای دم کردن چای ارائه می‌دهند، اما قوری‌های استیل از لحاظ ظاهری زیباتر هستند و آسان شکسته نمی‌شوند.چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

قطع کن اتوماتیک

یکی از امور حیاتی در انتخاب چای ساز، وجود قطع کن اتوماتیک است. این سیستم در کتری برقی، باعث می‌شود که بلافاصله پس از رسیدن آب به نقطه جوش، کتری برقی به‌طور خودکار به حالت گرم نگهدارنده منتقل شود.

نشانگر میزان آب

در برخی از چای سازها که دارای کتری استیل یا پلاستیکی هستند و میزان آب در آن قابل مشاهده نیست، وجود نشانگر میزان آب به شکل شفاف، امکان مشاهده میزان آب موجود را فراهم می‌کند. این امکان به شما کمک می‌کند تا در هنگام نیاز، کتری را با آب تکمیل کنید تا هنگامی که احتیاج به آب جوش داشتید، مواد کافی در دسترس شما باشد.

حالت گرم نگهدارنده

در چای ساز فیلیپس، سیستمی وجود دارد که به‌محض جوش آمدن آب، قطع‌کن فعال شده و به صورت خودکار در حالت گرم نگهدارنده قرار می‌گیرد. در این وضعیت، آب با دمای 70 درجه سانتی‌گراد نگهداری می‌شود تا زمانی که نیاز به آب داغ داشتید، آب گرم در دسترس شما قرار گیرد.چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

ویژگی های کتری برقی فیلیپس

کتری برقی فیلیپس از جمله محصولات با کیفیت و کارامد شرکت فیلیپس می‌باشد. این دستگاه با توانایی بالا که دارد، به سرعت آب را جوشانده و امکان تهیه نوشیدنی مدنظر شما را فراهم می‌کند. آب جوش کتری برقی فیلیپس، خالی از هرگونه املاح مضر است و به شکلی کاملاً سالم و با کیفیت آماده می‌شود.

ظرفیت آب بالای کتری برقی فیلیپس، آن را برای استفاده در خانواده‌های متوسط به‌طور آسان مناسب می‌کند. این دستگاه قادر است در کمترین زمان ممکن، آبی با کیفیت برتر برای شما فراهم کند. دارای ده‌گانه بزرگی برای آب می‌باشد که فرآیند پر کردن آسان و سریع را برای شما فراهم می‌کند. علاوه بر این، با داشتن شبکه فلزی درونی، هیچ نوع آلودگی و رسوبی در لیوان و نوشیدنی خود نخواهید دید.

مدل HD9306 کتری برقی فیلیپس با ظرفیت 1.5 لیتری، به‌طور کامل مناسب برای خانواده‌های متوسط به بالا طراحی شده است و حتی برای مهمانی‌های گسترده نیز قابل استفاده است. این کتری توانایی تهیه تعداد زیادی نوشیدنی را فراهم می‌کند.چای ساز و کتری برقی های فیلیپس

ظرفیت کتری برقی فیلیپس

کتری برقی‌های فیلیپس دارای کابل برق قابل تعویض هستند که در داخل بدنه کتری جمع می‌شود. ترموستات این کتری، توسط شرکت STRIX پیشرو انگلیسی تولید شده است که امکان کنترل دما را فراهم می‌کند. همچنین ویژگی‌های دیگری همچون سنسور بخار، پیشگیری از جوش خشک و پایداری دما نیز در این کتری وجود دارد. با توجه به وجود شبکه فلزی در داخل کتری، تمام رسوبات آب جذب می‌شوند و نوشیدنی شما بدون هیچ گونه رسوبات با کیفیت خواهد بود.

طراحی کتری برقی فیلیپس

تمامی کتری برقی‌های فیلیپس دارای طراحی زیبا و جذابی هستند که می‌توانند آشپزخانه شما را زینت بخشند. برخی از مدل‌های این کتری از جنس استیل ساخته شده‌اند، در حالی‌که برخی دیگر از پلاستیک مقاوم و شیشه ضد شکست.

 

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X