وبلاگ فیلیپس سرویس

بزرگترین سایز سرخ کن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس برندی با تنوع کالایی بسیار زیاد در بازار سرخ کن است که ظرفیت‌های متنوع این دستگاه را تحت پوشش قرار می‌دهد. در این مطلب، کوچکترین و بزرگترین سایز سرخ کن بدون روغن فیلیپس معرفی، بررسی و با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

معرفی سرخ کن فیلیپس از کوچکترین به بزرگترین سایز

اولین فاکتوری که در خرید سرخ کن مورد توجه قرار می‌گیرد «گنجایش» آن متناسب با میزان استفاده و تعداد افراد خانواده است.

ظرفیت این دستگاه بر حسب «لیتر» محاسبه می‌شود و پرظرفیت‌ترین سرخ کن‌های فیلیپس «۷.۳ لیتری» هستند.
  • HD9650
  • HD9863
  • HD9654
  • HD9860
  • HD9867
  • HD9870

این ۶ محصول، لیست پرظرفیت‌ترین سرخ کن‌های فیلیپس را تشکیل می‌دهند که طراحی کاملا مشابهی دارد. (طراحی این محصولات کشویی است). پنل کنترل و رنگ‌بندی آنها نیز یکسان و دلیل اختلاف قیمت آنها تفاوت در قدرت عملکردشان است.

این سرخ کن‌ها لمسی نیستند و پنل کنترل آنها ترکیبی از یک ولوم چرخشی و چند کلید فشاری و مجهز به ۵ دستور پخت پیش فرض است. استثنای این لیست، مدل HD9870 است که یک سرخ کن هوشمند است. (اما طراحی و پنل کنترل مشابهی با سایر موارد این دارد)

در ادامه، هر کدام از این سرخ کن‌های ۷.۳ لیتری را با جزئیات بیشتر مورد بررسی قرار خواهیم داد تا مناسب‌ترین مدل را انتخاب کنید. (دقت داشته باشید که با انتخاب هر کدام از این مواد صاحب سرخ کنی بدون روغن با امکانات پیشرفته (و تا حد بسیار زیادی یکسان) خواهید بود و فقط با دیدن جزئیات مشخصات و ویژگی‌های آنها می‌توانید انتخاب‌تان را تغییر دهید.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9650

HD9650 علاوه‌بر ظرفیت زیاد از سیستم گردش حرارت فوق‌العاده پیشرفه‌ایی نیز بهره می‌برد و امکانات کاربردی متعددی در آن قرار گرفته است.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9650 مجهز به سیستم پخش و جریان حرارت  Twin TurboStar است که به عنوان یک فناوری اختصاصی از این برند، کیفیت پخت بسیار مطلوبی ارائه خواهد داد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9650 دارای ۵ برنامه پخت پیش فرض است و به وسیله یک نمایشگر دیجیتال، وضعیت غذای در حال پخت را گزارش می‌دهد.

خاموش شدن خودکار و گرم نگهدارنده غذا سایر ویژگی‌های این دستگاه به‌شمار می‌آیند. سرخ کن فیلیپس HD9650 با توان مصرفی ۲۲۰۰ وات عمل می‌کند.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9863

دیگر سرخ کن ولومی – چرخشی فیلیپس است که از طراحی زیبایی بهره می‌برد و با قدرت ایده‌آلی عمل می‌کند.

‍ این دستگاه نیز ۵ برنامه پخت دارد و توان مصرفی آن ۲۲۲۵ وات است. فیلیپس در سرخ کن HD9863 از تکنولوژی Smart Sensing (تنظیم  هوشمندانه دما و زمان با توجه به حجم غذای در حال پخت) بهره گرفته است.

سیستم گردش حرارت این دستگاه Rapid Air (دیگر فناوری اختصاصی فیلیپس) است. سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9863 نیز از عملکرد خاموش شدن خودکار و گرم نگهدارنده غذا بهره می‌برد. بدنه این دستگاه نیز مانند مورد قبلی از پلاستیک است و ۸ کیلوگرم وزن دارد.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9654

توان مصرفی سرخ کن فیلیپس HD9654 کمتر از HD9863 است: سیستم خاموش شدن خودکار و عملکرد گرم نگهدارنده غذا سایر امکانات مشترک این محصول با موارد قبلی هستند.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9860

HD9860 نیز دارای توان مصرفی ۲۲۲۵ وات و ۵ برنامه پخت است و بدنه‌ایی پلاستیکی دارد.

‍‍ سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9860 دارای فناوری Fat removal (جذب روغن از غذا) و Smart Sensing (تنظیم هوشمندانه دما و زمان متناسب با نوع و حجم غذا) است.

فناوری پخش حرارت سرخ کن فیلیپس HD9860 نیز Rapid Air است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است و ۸ کیلوگرم وزن دارد. سیستم‌های خاموش شدن خودکار و گرم نگهدارنده غذا در سرخ کن HD9860 نیز مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

سرخ کن ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9867

HD9867 مجهز به فناوری جریان حرارت Rapid Air است و بدنه‌ایی پلاستیکی با ۷ کیلوگرم دارد. تایمر این سرخ کن مانند موارد قبلی ۶۰ دقیقه‌ای است و دمای آن نیز از ۴۰ تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد قابل تنظیم است. توان مصرفی این سرخ کن ۲۲۲۵ وات است.

 

سرخ ۷.۳ لیتری فیلیپس HD9870

لیست پرظرفیت‌ترین سرخ کن‌های فیلیپس با HD9870 تکمیل می‌شود. این دستگاه با قدرت عملکرد ۲۲۲۵ وات عمل می‌کند.

‍‍HD9870 یک سرخ کن هوشمند است که بیش از ۵۰۰ برنامه پخت کاربردی برای آن در اپلیکیشن اختصاصی فیلیپس وجود دارد. رنگ‌بندی این سرخ کن نیز «سفید» است.

سایر مشخصات سرخ کن فیلیپس HD9870:

  • خاموش شدن خودکار
  • گرم نگهدارنده غذا
  • تکنولوژی Rapid Air
  • کنترل دما
  • نمایشگر دیجیتال
  • قابل شستشوی در ماشین ظرفشویی
  • ۵ دستور پخت پیش فرض

در ادامه، چند مورد دیگر از سرخ کن‌های با کیفیت بازار در ظرفیت‌های مختلف را معرفی می‌کنیم.

سرخ کن ۷ لیتری فیلیپس HD9260

این سرخ کن ۷ لیتری با توان ۱۹۰۰ وات عمل می‌کند و پنل کنترل آن شامل کلیدهای فشاری است. فیلیپس HD9260 یک سرخ کن بدون روغن با سرعت پخت ایده‌آل است که کاسه‌ایی نچسب و ضد خش دارد. این دستگاه نیز مجهز فناوری rapid air است و وضعیت غذا را در نمایشگری دیجیتال گزارش می‌دهد. سرخ کن فیلیپس HD9260 نیز بدنه‌ایی پلاستیکی دارد و ۷ کیلوگرم است.

سرخ کن ۶ لیتری فیلیپس HD9270

پرفروش‌ترین سرخ کن فیلیپس به‌شمار می‌آید که از کاسه‌ای ۶ لیتری بهره می‌برد و توان مصرفی آن ۲۰۰۰ وات است. کاسه این سرخ کن نچسب و ضد خش و بدنه آن پلاستیکی است. وزن سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9270 برابر با ۵.۵ کیلوگرم است.

ٖ

سرخ کن ۴.۱ لیتری فیلیپس HD9252

طراحی سرخ کن فیلیپس HD9252 مشابه با مدل HD9270 است؛ اما ظرفیت و قدرت عملکرد کمتری دارد. ‍‍ توان مصرفی و ظرفیت سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9252 به ترتیب ۱۴۰۰ وات و ۴.۱ لیتر است و مانند مورد قبلی مجهز به فناوری Rapid Air است. جنس بدنه سرخ کن بدون روغن HD9252 از پلاستیک است و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود. وزن این دستگاه ۵ کیلوگرم است.

سرخ کن ۴.۱ لیتری فیلیپس HD9200

سرخ کن فیلیپس HD9200 برخلاف همه موارد قبلی نمایشگر دیجیتال ندارد؛ اما توان مصرفی و ظرفیت برابری با HD9252 دارد. در پنل کنترل سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9252 از ۲ ولوم چرخشی جهت تنظیم دما و زمان پخت استفاده شده است. کاسه ۴.۱ لیتری این دستگاه، نچسب و ضد خش و جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب است.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سایر سرخ کن‌های با کیفیت فیلیپس:

  • سرخ کن فیلیپس HD9280
  • سرخ کن فیلیپس HD9260
  • سرخ کن فیلیپس HD9216
  • سرخ کن فیلیپس HD9218

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X