وبلاگ فیلیپس سرویس

بهترین بخارگر فیلیپس + بررسی

بخارگر فیلیپس اتو ایستاده یا بخارگر یک دستگاه خاص است که برای اتو کردن لباس‌ها استفاده می‌شود. برند فیلیپس یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندها در این زمینه است. در این مقاله بهترین بخارگرهای این برند مورد بررسی قرار گرفته و با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

بهترین اتو ایستاده فیلیپس

برند هلندی فیلیپس (philips) با طراحی و ساخت اتو ایستاده‌های درجه یک و قدرتمند و از طرفی خوش‌قیمت، سهم زیادی از بازار این محصول پرفروش را تصاحب کره است.

اتو بخار ایستاده (بخارگر) نیاز به میز اتو ندارد و با خارج کردن بخار در حالت عمودی لباس را به صورت ایستاده اتو می‌کند. اصلی‌ترین مزیت استفاده از بخارگر اتوکشی با کیفیت‌تر و راحت‌تر کت و شلوار و نیز پارچه‌های بزرگ (مانند پرده) است.

محبوبیت اتو ایستاده روز به روز رو به افزایش است؛ به همین واسطه تنوع در بازار آن بسیار زیاده شد است.

بخاردهی پیوسته و لحظه‌ایی عالی – بالاترین توان مصرفی – سیستم ایمنی ضد چکه – تنظیم میزان خروجی بخار متناسب با نوع و ضخامت پارچه – قیمت مناسب دلایل مقبولیت اتو بخارهای ایستاده فیلیپس هستند.

لیست بهترین بخارگرهای فیلیپس:

  • GC486
  • GC484
  • GC485
  • GC558
  • GC488
  • GC482

لیست بهترین اتو ایستاده های دستی فیلیپس:

  • GC362
  • STH3010
  • STH3000
  • STH3020

همان‌طور که اشاره شد اتو ایستاده‌ها به ۲ دسته تقسیم می‌شوند:

‍‍‍‍ «دستی» که آویز لباس ندارد و از ابعاد کوچکی بهره می‌برند که حمل و جابجایی‌شان را آسان می‌کند. این بخارگرها در مسافرت‌ها کاربرد دارند و به واسطه داشتن قیمت به‌صرفه‌تر برای استفاده روزانه در منزل نیز خریداری می‌شوند.

«آویزی» که اصلی‌ترین نوع اتو ایستاده محسوب می‌شوند و مدل‌های بسیار زیادی با طراحی‌های مختلف از آنها موجود است. این دسته از اتو ایستاده‌ها آویز لباس دارند و از ابعاد بزرگی بهره می‌برند.

در ادامه، بهترین بخارگرهای فیلیپس را معرفی و مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اتو ایستاده فیلیپس GC486

GC486 به عنوان یکی از بهترین اتو ایستاده‌های فیلیپس از توان مصرفی ۱۸۰۰ وات بهره می‌برد و ارتفاع آویز لباس آن به صورت دستی قابل تنظیم است.

مدت زمان لازم برای داغ شدن سری بخار این دستگاه قدرتمند ۲ دقیقه و مخزن آب آن ۱.۴ لیتری است. میزان بخاردهی این دستگاه نیز در ۳ حالت متناسب با نوع و ضخامت پارچه قابل تنظیم است.

اتو ایستاده فیلیپس GC486 دارای سیستم بخاردهی یکنواخت و مجهز به سیستم ضد رسوب Auto de-calc است.

بخاردهی مداوم این دستگاه ۴۵ گرم در دقیقه است و با پخش عمودی بخار اتو کشی را در حالت ایستاده انجام می‌دهد که مناسب برای اتو کردن کت و سایر لباس‌هایی است که در حالت خوابیده، سخت اتو می‌شوند.

عملکرد خاموش شدن خودکار دیگر ویژگی کاربردی بخارگر فیلیپس GC486 به شمار می‌آید. جنس بدنه و سری بخار این دستگاه از پلاستیک است و فقط ۳.۴ کیلوگرم وزن دارد.

بخارگر فیلیپس GC484

یکی دیگر از بهترین بخارگرهای فیلیپس به‌شمار می‌آید که دارای طراحی مشابهی با مورد قبلی است.

توان مصرفی و ظرفیت اتو بخار ایستاده فیلیپس GC484 به ترتیب ۱۸۰۰ وات و .۱۸ لیتر است. میزان خروجی بخار آن در ۲ حالت قابل تنظیم و دارای قابلیت تنظیم دستی ارتفاع آویز لباس جهت اتو کشی راحت هر نوع لباس دارد. سیستم بخاردهی این دستگاه «متغیر» است.

بخارگر فیلیپس GC484 مجهز به سیستم رسوب زدایی Easy De-calc است و وظیفه خود (بخاردهی مناسب در حالت عمودی) را به درستی انجام می‌دهد.

بخارگر فیلیپس GC484 از عملکرد خاموش شدن خودکار بهره نمی‌برد. جنس سری و کل بدنه این دستگاه از پلاستیک و وزن آن ۳.۴ کیلوگرم است.

اتو ایستاده فیلیپس GC485

GC485 مثلث بهترین بخارگرهای فیلیپس را تکمیل می‌کند.

این بخارگر اختلاف قیمت زیادی با موارد قبلی ندارد و با قدرت عملکرد ۱۸۰۰ وات عمل می‌کند. مخزن آب استفاده‌شده در این اتو ایستاده ۱.۴ لیتری و میزان خروجی بخار آن در ۲ حالت قابل تنظیم است.

اتو بخار ایستاده فیلیپس GC485 دو دقیقه بعد از روشن کردن آماده به کار می‌شود و پخش بخار ایده‌آلی در حالت ایستاده دارد.

بخارگر فیلیپس GC485 نیز مناسب برای تمام پارچه‌ها و سیستم بخاردهی آن یکنواخت است. سیستم بخاردهی Auto de-calc، طول سیم ۱.۸ متری و ۳۵ گرم در دقیقه بخاردهی پیوسته سایر مشخصات این دستگاه هستند.

اتو بخار ایستاده فیلیپس GC485 از قابلیت خاموش شدن خودکار بهره نمی‌برد. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک و سری بخار آن فلزی است.

بخارگر فیلیپس GC558

GC558 قدرتمندتر از موارد قبلی است؛ به همین واسطه قیمت بیشتری دارد.

قدرت عملکرد اتو ایستاده فیلیپس GC558 برابر با ۲۰۰۰ وات است و در دسته قدرتمندترین محصولات بازار قرار می‌گیرد. میزان بخاردهی آن در ۵ حالت قابل تنظیم و سیستم رسوب زدایی آن De-calc است.

سری بخار این محصول سیلیکونی است و مخزن آب آن ۱.۸ لیتر گنجایش دارد که برای مصارف خانگی و استفاده روزانه در منزل مناسب و کارآمد خواهد بود.

اتو ایستاده دستی فیلیپس GC362

GC362 با طراحی زیبا و قدرت عملکرد ایده‌آل، یکی از بهترین بخارگرهای دستی فیلیپس به‌شمار می‌آید.

فیلیپس GC362 دارای قدرت ۱۳۰۰ وات است که برای یک بخارگر دستی مناسب و کارآمد خواهد بود. ظرفیت مخزن آب آن نیز ۷۰۰ میلی لیتر است و فقط ۹۱۰ گرم وزن دارد.

بخاردهی مداوم این دستگاه ۲۴ گرم در دقیقه است و کمتر از یک دقیقه داغ می‌شود. اتو بخار ایستاده فیلیپس GC362 مجهز به فناوری SmartFlow برای رساندن صفحه اتو به دمای ایده‌آل جهت اتو کردن هر نوع پارچه است.

بخارگر دستی فیلیپس STH3010

یکی دیگر از بخارگرهای با کیفیت و خوش‌ساخت فیلپس است که از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد. قدرت این اتو مقداری کمتری از مورد قبلی است.

توان مصرفی بخارگر فیلیپس STH3010 برابر با ۱۰۰۰ وات و دسته آن تاشو است. این اتو ایستاده خوش‌رنگ ۱۰۰ میلی لیتر ظرفیت دارد و ۲۰ میلی گرم در دقیقه بخاردهی مداوم آن است.

مدت زمان داغ شدن این دستگاه ۳۰ ثانیه و سیستم بخاردهی آن «یکنواخت» است.

بخارگر فیلیپس

اتو ایستاده دستی فیلیپس STH3000

STH3000 قدرت برابری با مورد قبلی دارد و نیز از قالب طراحی مشابهی بهره می‌برد.

توان مصرفی و ظرفیت مخزن آب اتو بخار ایستاده فیلیپس STH3000 به ترتیب ۱۰۰۰ وات و ۱۰۰ میلی لیتر است و دسته‌ایی تاشو دارد.

مانند مورد قبلی از قابلیت خاموش شدن خودکار بهره نمی‌برد و جنس سری بخار و بدنه آن از پلاستیک مرغوب است. سیم برق این دستگاه ۲ متر است.

مدیرسایت

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

مشاهده همه پست توسط مدیرسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X